۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

Concept Art

Concept Art

سلامی دوباره به شما دوستان همیشه فعال

خوب امروز قرار شما رو با Concept Art آشنا کنم که البطه این هم بگم که خیلی از شما با هنر Concept آشنایی کاملی دارید و حتی در گالری های خود اثر های متفاوت و زیادی رو با موضوعات Concept ایجاد کرده اید، اما خیلی ها به طور دقیق با این هنر و کاربرد های این هنر آشنایی کاملی ندارند؛ اما قرار شما رو امروز آشنا کنم.

ادامه مطلب
۰ ۰ ۰ دیدگاه

3D Scanner یا 3D PhotoScanner

3D Scanner یا 3D PhotoScanner

سلام دوستان 

خیلی وقت که مطلبی قرار نداده ام به خاطر همین مسابقه Hum3D Car Challenge 2021، چون خودم در تلاش بودم تا یک ماشینی رو طراحی بکنم و بتونم در این مسابقه شرکت کنم؛ کار خودم رو توی این لینک در سایت ArtStation برای دوستان قرار دادم تا شما بتونید این کار بنده رو ببینید و نظر بدید.
ممنون از شما

خوب بگذریم بریم به سراق مطلب اصلی خودمون.

چند وقت پیش من خودم تصمیم داشتم تا چندین جسم رو با دوربین گوشی خودم اسکن کنم و اون ها رو تبدیل به جسم 3D کنم اون هم در موبایل؛ برای این کار هم نرم افزارهای زیادی برای Android و IOS وجود داره اما هیچ یک از اون ها بدرد نمی خردند! چون کلاً توی تمام نرم افزار های موبایل همیشه یک سری محدودیت هایی وجود داره که آدم رو از کار کردن با موبایل زده می کنه(برای مثال یا خیلی کند اند و یا خیلی محدود و یا خیلی سنگین اند). من مجبور شدم برای ادامه کارم به سراق نرم افزار های کامپیوتری برم که خیلی هم بهتره و هم خیلی هم حرفه ای تره و دست من برای ادامه کار بازه بازه(بر عکس موبایل).

ادامه مطلب
۰ ۰ ۰ دیدگاه


MEISAM3DFOX

هدف از ایجاد این وبلاگ، در اختیار گذاشتن آموزش های مختلف ومطالب و برنامه های مربوط به انیمشن سازی و بازی سازی است.
لطفا مطالب را با ذکر منبع برداشته و از کپی برداری های غیرقانونی جلوگیری کنید.

(با تشکر از توجه شما عزیزان)

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی