BlenderKit

BlenderKit

سلامی دوباره به شما دوستان خوب

خوب امروز توی این پست هم قرار که یک ابزار جدیدی رو که روی Blender به صورت Add-one نصب میشه، به شما دوستان معرفی کنم و اسم اون هست BlenderKit.

BlenderKit

BlenderKit یک ابزار قدرتمند است که شما با آن می توانید مدل های 3D، متریال ها، تصاویر HDRI و ... رو دانلود کنید و از آن ها در کار های مختلفی مانند بازی سازی، انیمیشن، معماری و ... استفاده کنید.

کار با این ابزار بسیار راحت است و شما می توانید با زدن چند کلید ساده هر چیزی رو که دوست داشتید انتخاب و از آن در کار خود استفاده کنید.

چرا باید از مدل های آماده استفاده کنیم؟

چرا نباید استفاده کنیم!

وقتی که شما می توانید با استفاد از مدل های آماده و متریال های آماده و... به کار خود سرعت ببخشید چرا نباید این کار را بکنید!

من خودم چند وقت که موتور بازی سازی Godot رو یاد گرفتم و در تلاش هستم که یک بازی خوب بسازم؛ برای ساخت بازی خودم مجبور شدم از همین مدل های آماده BlenderKit استفاده کنم! چون طراحی همه‌ی اجسام و ابزار های داخل بازی برای من بسیار دشوار بود.

طریقه‌ی استفاده

کار با این ابزار بسیار راحت است اما با خودم گفتم که بعد نیست که یک آموزشی هم در رابطه با BlenderKit برای شما دوستان قرار دهم.

ممنون از شما

نظر هم فراموش نشه :)

برای دیدن آموزش روی این لینک آپارات کلیک کنید.

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

یه سلام و خدا قوت خدمت شما.

یه سوال:

موسیقی که تو فیلم استفاده کردید چی بود؟

پاسخ:

۲۹ تیر ۰۰، ۱۲:۲۵
سلام ممنون از شما
از آلبوم Artemis بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

MEISAM3DFOX

هدف از ایجاد این وبلاگ، در اختیار گذاشتن آموزش های مختلف ومطالب و برنامه های مربوط به انیمشن سازی و بازی سازی است.
لطفا مطالب را با ذکر منبع برداشته و از کپی برداری های غیرقانونی جلوگیری کنید.

(با تشکر از توجه شما عزیزان)

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی