آموزش Davinci Resolve سری اول

آموزش Davinci Resolve سری اول

سلامی دوباره

خوب دوستان چند وقت پیش من یک متلبی گذاشتم هم در Blog شخصی خودم و هم در همین بخش Blog این سایت در رابطه با نرم افزار Davinci Resolve که بیشتر یک معرفی ای بود برای این نرم افزار قدرتمند اما من در آخر اون بلاگ هم گفتم که قراره که یک آموزشی هم در رابطه با همین نرم افزار Davinci Resolve داشته باشیم؛ خلاصه کنم، این سری یک آموزش Davinci Resolve هستش که سری دوم هم در راه، اما لازم که یک توضیحاتی کوتاهی در رابطه با همین سری از آموزش به شما دوستان توضیح دهم و اون هم اینه که:

1) این آموزش برای کسانی هستش که می خواهند با Davinci Resolve به تازگی کار کنند. (برای افراد مبتدی است و اگر شما حرفه ای هستید به شما پیشنهاد نمی کنم.)

2) قبل از دیدن این آموزش من به شما پیشنهاد می کنم که شما این دو تا ویدیو رو دانلود کنید تا توی آموزش از اون ها استفاده کنید. (این ویودیو ها همون ویدیو هایی هستند که در خود این سری از آموزش هم از آن استفاده شده)

ویدیوی اول

ویدیوی دوم

برای دیدن آموزش بر روی این لینک آپارات کلیک کنید.

باتشکر

نظر هم فراموش نشه

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

MEISAM3DFOX

هدف از ایجاد این وبلاگ، در اختیار گذاشتن آموزش های مختلف ومطالب و برنامه های مربوط به انیمشن سازی و بازی سازی است.
لطفا مطالب را با ذکر منبع برداشته و از کپی برداری های غیرقانونی جلوگیری کنید.

(با تشکر از توجه شما عزیزان)

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی